Etusivu / Yleiset toimitusehdot

    Yleiset toimitusehdot

    Tilaamasi tuotteet toimitetaan noin viikon kuluessa tilauksesta ilmoittamaasi matkahuoltoon tai postitoimipaikkaan. Voit noutaa tilauksesi myös liikkeestämme.
Saat toimituksen mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina ostoksestasi ja mahdollisena takuutodistuksena. Toimitamme tilauksia sekä Suomeen että ulkomaille.

    1. Toimitusaika

    Lähetämme varastossa olevat tuotteet 1-3 päivän sisällä tilauksesta kotimaan tilauksiin. Ulkomaille toimitusaika vaihtelee 7-10 päivän välillä.

    Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, olemme toimitusajasta yhteydessä sinuun mahdollisimman pikaisesti sähköpostitse tai puhelimitse.

    Mikäli tilauksessanne on tuotteita joita ei ole vakituisesti varastossamme (tilaustuote), lähetys voidaan toimittaa heti kun tuote on saapunut varastoomme.

    2. Toimitustavat

    • Nouto Matkahuollosta, hinta 4,90 €
    • Nouto Satulapaja liikkeestämme.Yhteystiedot: Kartanon puistotie 40, 00890 Helsinki, AVOINNA ark. 11–18, la 10–14
    • Nouto lähikaupasta, hinta 4,90 €
 Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Sovellus etsii toimitusosoitetta lähinnä olevat lähikaupat joista voit valita mieluisimman noutopisteeksesi. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.
    • Nouto lähimmästä Postista, hinta 5,90 €

    Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Toimitamme tilauksia Suomeen sekä ulkomaille.

    Tilausten toimitus EU maihin 20,50 €/lähetys.

    3. Maksutavat

    Voit valita maksutavaksi verkkopankin tai luottokortit.

    Voimme myös toimittaa tilauksen postiennakolla, jolloin se maksetaan postiin tilausta noudettaessa.
    Jos valitset toimitustavaksi postiennakon, veloitamme pakkaus- ja toimituskulujen lisäksi postiennakkolisän 4,50

    Verkkopankki

    Ostoksesi voit maksaa Nordean, Aktian, Handelsbankin, Osuuspankin tai Danske Bankin verkkopankkitunnuksilla. Valitessasi maksutavaksi verkkopankin ohjaudut automaattisesti valitsemasi pankin verkkopankin aloitussivulle. Sisäänkirjautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksilla kuten normaalisti verkkopankissa. Maksu pankkitililtäsi tapahtuu, kun vahvistat maksutapahtuman.

    Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    Puhelin: 0207 181830

    Verkkopankit

    Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

    Luottokortti

    Ostokset voit maksaa MasterCard- tai Visa-luottokortilla. Maksaaksesi luottokortilla sinun tulee ilmoittaa luottokortin numero ja turvakoodi sekä kortin voimassaoloaika. Maksaessasi luottokortilla verkkokaupassa käytämme Verified by Visa ja MasterCard SecureCode –todentamisjärjestelmiä varmistaaksemme maksutapahtumasi turvallisuuden. Turvallisuutesi takia emme myöskään tallenna maksukorttisi korttinumeroa missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.

    • Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.
    • Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard. (nämä ei käy heti)
    • Paypal

    4. Vaihto -ja palautusoikeus

    Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön. Vaihto-oikeus alkaa siitä ajankohdasta kun vastaanotat pakettisi.

    Täytä pakkauslistan palautuslomake ja laita se mukaan palautukseesi. Muista merkitä myös tilinumerosi, jonne haluat rahasi palautuvan. Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena liikkeeseemme tutkittavaksi. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen muusta syystä, tarkista uuden tuotteen tiedot tuotesivulta ja merkitse ne pakkauslistaan.

    Vaihto tai palautus postitse

    Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@custommarineleather.com

    • Kerro että lähetys on Asiakaspalautus Custom Marine Leatheriin
    • HUOM! Kun palautat Postin kautta kerro asiakaspalautustunnuksemme 743810

    Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. Vaihtojen ja palautusten käsittely kestää noin 2-3 viikkoa. Voit vaihtaa ja palauttaa tilaamasi tuotteen myös liikkeessämme. Ota mukaan myös lähetyslista.

    Mikäli palautat tuotteen postitse, palautamme maksamasi hinnan pankkitilillesi. Voit palauttaa tuotteen myös  liikkeeseemme, palautamme maksamasi hinnan pankkitilillesi.

    (Ulkomailta asiakas maksaa itse palautuksen,mutta EU:n alueella hyvitetään takaisin myös toimituskulut)

    Vaihtojen hyvitys

    Vaihtaessasi tuotteita hyvitämme palautuksen arvon vaihtotilauksen loppusummasta. Palautamme ylimääräiset rahat, jos vaihdettavan tuotteen arvo on suurempi kuin uuden tuotteen arvo.

    Palautuslomake

      5. Reklamaatiot

      Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  info@custommarineleather.com tai soittamaan 040-7708090.

 Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

      • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
      • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
      • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko,
      • että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja
      • hyvitämme mahd. erotuksen).
      • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

      6. Tilauksen peruminen

      Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@custommarineleather.com tai soittamalla 040-7708090. Ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista.

      7. Yhteystiedot

      Satulapaja
Oy,
      Kartanon puistotie 4
      0
00890 Helsinki
      Puh. 040-7708090
      sähköposti: info@custommarineleather. com